Musik er en stor del af min hverdag – ikke at jeg selv har en tone i livet, men så er det godt, at der findes så mange gode kunstnere ude i verden.
Jeg er ikke typen, der har specifik musik til bestemte projekter, jeg lytter bare til, hvad jeg kan lide.
Fordi musik fylder så meget, kan jeg næsten ikke lade være med at dele de numre, der ofte ryger først i køen, når jeg lytter.
God fornøjelse!

